Menu

Συμβουλές χρήσης SMS

 

Το SMS αποτελεί ένα άμεσο, φθηνό και αποδοτικό εργαλείο επικοινωνίας και marketing αλλά για να αποδώσει και να αποφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα πρέπει να χρησιμοποιείται σωστά. Μέσα από την πολυετή εμπειρία μας σας παραθέτουμε κάποιες συμβουλές για την βέλτιστη χρήση του SMS.

 
Παραλήπτες μηνυμάτων

Παραλήπτες μηνυμάτων:

Να αποφεύγετε την χρήση παράνομων λιστών παραληπτών που μπορεί κάποιος να σας πουλήσει ή μπορείτε να βρείτε στο ίντερνετ. Αν οι παραλήπτες λάβουν μηνύματα χωρίς να έχουν δώσει την συγκατάθεση τους, είναι πιθανό να δημιουργήσουν αρνητική εικόνα για την εταιρεία σας, ακόμα και να κινηθούν νομικά εναντίον σας.

 
Λόγος επικοινωνίας

Λόγος επικοινωνίας:

Είναι σημαντικό να αποστέλλετε SMS στους πελάτες/ συνεργάτες σας μόνο όταν έχετε να τους πείτε κάτι που θα τους ενδιαφέρει, θα τους αφορά και κατά προτίμηση θα τους παρέχει αξία, πχ. έκπτωση. Αν επικοινωνείτε με τους χρήστες πολύ συχνά και τα SMS δεν προσφέρουν στους χρήστες κάποια αξία, τότε ρισκάρετε να χαρακτηριστείτε spammers και οι χρήστες να ζητήσουν να βγουν από την λίστα παραληπτών σας.

 
Segmentation

Κατηγοριοποίηση:

Η σωστή κατηγοριοποίηση των πελατών/συνεργατών σας και η αντίστοιχη επικοινωνία μαζί τους, βελτιστοποιεί τις καμπάνιες σας και αποφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Πχ. Ανάλογα με την φύση του διαφημιζόμενου προϊόντος/ υπηρεσίας μπορεί να χρειάζεται κατηγοριοποίηση ανά περιοχή, καταναλωτικές συνήθειες, ηλικιακό γκρουπ κλπ. Κάθε γκρουπ πιθανότατα να χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση και κείμενο στο SMS.

 
Προσωποποίηση επικοινωνίας

Προσωποποίηση επικοινωνίας:

Εφόσον τα στοιχεία που συλλέγετε για τους πελάτες/συνεργάτες σας το επιτρέπουν, μπορείτε να αποστέλλετε προσωποποιημένα μηνύματα σε κάθε παραλήπτη δίνοντας έτσι μεγαλύτερη αξία στον καθένα τους, δημιουργώντας τους αίσθημα οικειότητας με την εταιρεία σας και επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη πιστότητα (loyalty).

 
Timing

Timing:

Έχει παρατηρηθεί ότι η χρονική στιγμή που επιλέγετε να αποστείλετε SMS στους χρήστες μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την απόδοση την καμπάνιας. Ανάλογα με το αντικείμενο της καμπάνιας και το προϊόν που προωθείται, μπορεί να επηρεάζεται η αποδοτικότητα της καμπάνιας εάν η αποστολή του SMS γίνεται σε εργάσιμες ώρες ή όχι, Σαββατοκύριακο ή καθημερινή, Δευτέρα ή Παρασκευή, πρωινές ώρες ή απόγευμα κλπ.

 
Αποφυγή ενόχλησης χρηστών

Αποφυγή ενόχλησης χρηστών:

Είναι σημαντικό να αποφεύγετε την αποστολή μηνυμάτων σε ώρες κοινής ησυχίας ή που μπορεί να ενοχληθούν οι χρήστες. Συνήθως, αποφεύγονται αποστολές μεταξύ 14.30 – 17.30 και από τις 21.00 μέχρι τις 9.30 το επόμενο πρωί.

 
Περιεχόμενο μηνύματος

Περιεχόμενο μηνύματος:

Το κείμενο του μηνύματος πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να έχει το κατάλληλο μέγεθος ώστε να παρέχει πλήρη πληροφόρηση σχετικά με την καμπάνια/ προσφορά, χωρίς όμως να κουράζει τον χρήστη με περιττές πληροφορίες. Οι χρήστες έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν τα SMS για σύντομα μηνύματα. Αυτό αλλωστε έιναι και το κυριολεκτικό νόημα του SMS (Short Messaging Service = Υπηρεσία Σύντομων Μηνυμάτων).

 
Συλλογή στοιχείων πελατών/Συνεργατών

Συλλογή στοιχείων πελατών/Συνεργατών:

Χρησιμοποιείστε κάθε ευκαιρία ώστε να συλλέξετε στοιχεία πελάτων/συνεργατών σας, τα οποία θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε μελλοντικές καμπάνιες. Βασικά στοιχεία είναι το κινητό του και το ονοματεπώνυμο του αλλά κάθε επιπλέον πληροφορία (πχ. το κατάστημα από το οποίο ψωνίζει, είδη που αγοράζει συνήθως, συχνότητα αγορών, όγκος αγορών) θα σας βοηθήσουν να κάνετε όσο το δυνατόν πιο στοχευμένες καμπάνιες με αυξημένη αποτελεσματικότητα.