Οι πιο γνωστοί μύθοι για το SMS μάρκετινγκ (Μέρος I)
Το ProSMS.gr μοιράζεται μαζί σας τους πιο συχνούς μύθους γύρω απο το SMS ώστε η επικοινωνία σας να ειναι ξεκάθαρη και ακόμα πιο στοχευμένη!
#1 Δεν είναι μετρήσιμο
Αυτό μπορεί να ίσχυε στο παρελθόν στις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, αλλά όχι πια. Στις μέρες μας, η απόδοση και η δυνατότητα μέτρησης είναι το παν. H υπηρεσία ProSMS.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε έξυπνα την επιτυχία των αποστολών σας:
1. Καταγράφοντας τα ποσοστά ανταπόκρισης σε μια προσφορά, παρακολουθώντας μοναδικούς κωδικούς, που μπορούν να ενσωματωθούν σε κάθε SMS.
2. Ενσωματώνοντας στο μήνυμα σας μια URL-συντόμευση (όπως bit.ly) για να μετρήσετε το πραγματικό ενδιαφέρον πέρα από τα ποσοστά παράδοσης.
#2 Δεν είναι διαδραστικό
Φυσικά το SMS είναι διαδραστικό και αυτό ξεκινάει από τη στιγμή, που ο καταναλωτής συναινεί, να λαμβάνει τα SMS. Επίσης, με τη ραγδαία εξάπλωση των smart phones το SMS αποτελεί μέσο διάδρασης με τον καταναλωτή, καθώς στο σώμα του μηνύματος μπορεί να συμπεριλαμβάνεται αρχεία λήψης, βίντεο, ενσωματωμένες HTML5 σελίδες μέσω ενός URL.
#3 Είναι χρονοβόρο
Στους γρήγορους ρυθμούς της σύγχρονης εποχής η επικοινωνία επιβάλλεται να είναι σύντομη και εύληπτη. Ένα γραπτό μήνυμα 160 χαρακτήρων αποτελεί το ιδανικό μέσο για αυτό το σκοπό, καθώς οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι μαζί του και η μορφή του συμβατή με οποιαδήποτε συσκευή. Με τo ProSMS.gr η καμπάνια για μαζική αποστολή SMS μπορεί να στηθεί πολύ γρήγορα και εύκολα!
#4 Είναι ενοχλητικό
Το SMS μάρκετινγκ δεν είναι ενοχλητικό.. τουλάχιστον όχι, εάν χρησιμοποιείται με υπευθυνότητα! Είναι σημαντικό να αποφευχθεί οποιαδήποτε παραβίαση της ιδιωτικής ζωής των επαφών σας επιλέγοντας τις κατάλληλες ώρες αποστολής κι αποφεύγοντας τις επαναλήψεις. Ένα SMS με ενδιαφέρον, ενημερωτικό ή ψυχαγωγικό περιεχόμενο διαχωρίζεται αυτομάτως στη συνείδηση του καταναλωτή από τα ανεπιθύμητα μηνύματα. Η έμπειρη ομάδα του ProSMS.gr μπορεί να βοηθήσει, ώστε το κέιμενό σας να μην καταλήξει στο μενού με τα φλύαρα και βαρετά “Διαγραμμένα”.
(..το 2ο μέρος σύντομα κοντά σας!)